Sugestia w reklamie / Monika Kaczmarek.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 1998.Tematy:
W: Zeszyty Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej. - 1998, nr 4, s. 285-289Streszczenie: Do stworzenia dobrej reklamy okazuje się, że nie wystarczy już być tylko świetnym grafikiem, człowiekiem kreatywnym i znającym produkt oraz odbiorców, ale także należy być dobrym psychologiem. To pozwala na właściwe połączenie odpowiedniego typu sugestii z najlepszą, rzeczową, argumentacją.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 0102 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Do stworzenia dobrej reklamy okazuje się, że nie wystarczy już być tylko świetnym grafikiem, człowiekiem kreatywnym i znającym produkt oraz odbiorców, ale także należy być dobrym psychologiem. To pozwala na właściwe połączenie odpowiedniego typu sugestii z najlepszą, rzeczową, argumentacją.
