Rola administracji rządowej i samorządowej w aktywizacji działań promocyjnych na rzecz kreowania wizerunku miast turystycznych / Włodzimierz Deluga.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2000.Tematy:
W: Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - s. 37-48Streszczenie: W artykule przedstawiono wybrane problemy z zakresu oddziaływań promocyjnych, inicjowanych przez władze administracyjne i samorządowe dwóch nadmorskich kurortów Ustki i Łeby.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 58095 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono wybrane problemy z zakresu oddziaływań promocyjnych, inicjowanych przez władze administracyjne i samorządowe dwóch nadmorskich kurortów Ustki i Łeby.
