Wykorzystanie promocji w działalności gospodarstw agroturystycznych / Mirosław Marczak, Jolanta Mazurek.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2000.Tematy:
W: Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - s. 143-153Streszczenie: Artykuł ukazuje pozytywne konsekwencje wykorzystywania instrumentów marketingowych, głównie promocyjnych w działalności wybranych gospodarstw agroturystycznych. Jest próbą określenia zależności między stosowaną promocją, a wzrostem popytu na usługi turystyczne.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 58095 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Artykuł ukazuje pozytywne konsekwencje wykorzystywania instrumentów marketingowych, głównie promocyjnych w działalności wybranych gospodarstw agroturystycznych. Jest próbą określenia zależności między stosowaną promocją, a wzrostem popytu na usługi turystyczne.
