Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Środki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych / Aleksander Szwichtenberg.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułSzczegóły wydania: 2000.Tematy: W: Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - s. 181-194Streszczenie: W artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

W artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW