Środki komunikacji marketingowej w hotelach, obiektach wczasowych, miastach i regionach turystycznych / Aleksander Szwichtenberg.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2000.Tematy:
W: Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - s. 181-194Streszczenie: W artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 58095 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono podejście do promocji turystycznej w mikroskali (hotele Koszalina, obiekty wypoczynkowe Łeby), makroskali (miasta, tj. Łeba - wybitnie turystyczne; Olsztyn i Koszalin - usługowe względem znanych w Polsce terenów turystycznych) oraz makroskali (Koszalińskie Pobrzeże Słowińskie).
