Marketing w kształtowaniu usług hotelarskich Koszalina i Kołobrzegu / Zofia Szwichtenberg.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2000.Tematy:
W: Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. A. Szwichtenberga, W. Delugi. - s. 195-205Streszczenie: W artykule na przykładzie bazy hotelarskiej miast Koszalin i Kołobrzeg prześledzono działania marketingowe w zakresie jakości oferowanych usług, dostosowania produktów do potrzeb konsumenckich, polityki cenowej oraz wprowadzania usług dodatkowych.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 58095 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
W artykule na przykładzie bazy hotelarskiej miast Koszalin i Kołobrzeg prześledzono działania marketingowe w zakresie jakości oferowanych usług, dostosowania produktów do potrzeb konsumenckich, polityki cenowej oraz wprowadzania usług dodatkowych.
