Rynek margaryn i miksów w Polsce = Market of margarines and butter-like mixes in Poland / Zofia Szwichtenberg, Monika Sohlich.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 2003.Tematy:
W: Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. - 2003, T. 5, Z. 3, s. 166-170Streszczenie: Ukazano zmiany zachodzące na rynku tłuszczów w Polsce w początku lat 90., przejawiające się powszechnym zastępowaniem masła i smalcu, margarynami i mixami masłopodobnymi. Ukazano głównych konkurentów na analizowanym rynku, który tworzą w większości podmioty z kapitałem zagranicznym. Przedstawiono również wyniki badań marketingowych określających profil konsumentów margaryn i miksów, ich świadomość marek i zwyczaje używania tłuszczów.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | p.ew. (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Ukazano zmiany zachodzące na rynku tłuszczów w Polsce w początku lat 90., przejawiające się powszechnym zastępowaniem masła i smalcu, margarynami i mixami masłopodobnymi. Ukazano głównych konkurentów na analizowanym rynku, który tworzą w większości podmioty z kapitałem zagranicznym. Przedstawiono również wyniki badań marketingowych określających profil konsumentów margaryn i miksów, ich świadomość marek i zwyczaje używania tłuszczów.
