Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych = The influence of packs on the brand food products purchase proscess / Barbara Woźniak.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 2003.Tematy:
W: Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. - 2003, T. 5, Z. 3, s. 203-207Streszczenie: Opakowanie jest bardzo ważnym elementem produktu i produkcji w strategii marketingowej firmy, produkującej szczególnie wyroby markowe. Spełnia istotne funkcje: ochronną, dystrybucyjną i promocyjną. Chroni produkt, umożliwia jego przemieszczenie oraz zachęca do zakupu. Opakowanie ma znaczenie dla nabywców przy zakupie produktu markowego. A to czy jest ono duże czy małe, zależeć może od upodobań, czy rodzaju kupowanego produktu, dochodów oraz celu i okoliczności zakupu.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | p.ew. (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Opakowanie jest bardzo ważnym elementem produktu i produkcji w strategii marketingowej firmy, produkującej szczególnie wyroby markowe. Spełnia istotne funkcje: ochronną, dystrybucyjną i promocyjną. Chroni produkt, umożliwia jego przemieszczenie oraz zachęca do zakupu. Opakowanie ma znaczenie dla nabywców przy zakupie produktu markowego. A to czy jest ono duże czy małe, zależeć może od upodobań, czy rodzaju kupowanego produktu, dochodów oraz celu i okoliczności zakupu.
