Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych = The influence of packs on the brand food products purchase proscess / Barbara Woźniak.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 2003.Tematy: W: Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. - 2003, T. 5, Z. 3, s. 203-207Streszczenie: Opakowanie jest bardzo ważnym elementem produktu i produkcji w strategii marketingowej firmy, produkującej szczególnie wyroby markowe. Spełnia istotne funkcje: ochronną, dystrybucyjną i promocyjną. Chroni produkt, umożliwia jego przemieszczenie oraz zachęca do zakupu. Opakowanie ma znaczenie dla nabywców przy zakupie produktu markowego. A to czy jest ono duże czy małe, zależeć może od upodobań, czy rodzaju kupowanego produktu, dochodów oraz celu i okoliczności zakupu.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Opakowanie jest bardzo ważnym elementem produktu i produkcji w strategii marketingowej firmy, produkującej szczególnie wyroby markowe. Spełnia istotne funkcje: ochronną, dystrybucyjną i promocyjną. Chroni produkt, umożliwia jego przemieszczenie oraz zachęca do zakupu. Opakowanie ma znaczenie dla nabywców przy zakupie produktu markowego. A to czy jest ono duże czy małe, zależeć może od upodobań, czy rodzaju kupowanego produktu, dochodów oraz celu i okoliczności zakupu.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW