Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu / Ewa Kasperska.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułSzczegóły wydania: 2010.Tematy: W: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie. - 2010, nr 56, s. 347-358Streszczenie: W artykule przedstawiono event marketing - jego znaczenie i proponowane klasyfikacje. Zaprezentowano specyfikę marketingu terytorialnego i możliwości wykorzystania eventów w promocji regionu i kreowaniu jego wizerunku. Podkreślono rolę wydarzeń zwłaszcza w promowaniu kulturowych wartości regionu i omówiono ich znaczenie na przykładach z praktyki.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW