Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu / Ewa Kasperska.
Rodzaj materiału:
ArtykułSzczegóły wydania: 2010.Tematy: W: Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie. - 2010, nr 56, s. 347-358Streszczenie: W artykule przedstawiono event marketing - jego znaczenie i proponowane klasyfikacje. Zaprezentowano specyfikę marketingu terytorialnego i możliwości wykorzystania eventów w promocji regionu i kreowaniu jego wizerunku. Podkreślono rolę wydarzeń zwłaszcza w promowaniu kulturowych wartości regionu i omówiono ich znaczenie na przykładach z praktyki.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
W artykule przedstawiono event marketing - jego znaczenie i proponowane klasyfikacje. Zaprezentowano specyfikę marketingu terytorialnego i możliwości wykorzystania eventów w promocji regionu i kreowaniu jego wizerunku. Podkreślono rolę wydarzeń zwłaszcza w promowaniu kulturowych wartości regionu i omówiono ich znaczenie na przykładach z praktyki.
