Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. Aleksander Szwichtenberga, Włodzimierza Delugi.

Autor: Współtwórca(-y): Rodzaj materiału: TekstTekstRekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000.Opis: 343 s. : rysTematy: Streszczenie: Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
 Książka Książka Bibliografia Prac Pracowników - BPK 58095 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Nie można wypożyczyć

Dane z autopsji.

Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW