Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych /

SZWICHTENBERG, Aleksander. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Turystyki 1996 - .

Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. Aleksander Szwichtenberga, Włodzimierza Delugi. - Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. - 343 s. : rys.

Dane z autopsji.

Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.


Turystyka.
Marketing.

339.138 338.48
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW