Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych /
SZWICHTENBERG, Aleksander. Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania, Katedra Turystyki 1996 - .
Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. Aleksander Szwichtenberga, Włodzimierza Delugi. - Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. - 343 s. : rys.
Dane z autopsji.
Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.
Turystyka.
Marketing.
339.138 338.48
Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. Aleksander Szwichtenberga, Włodzimierza Delugi. - Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000. - 343 s. : rys.
Dane z autopsji.
Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.
Turystyka.
Marketing.
339.138 338.48
