Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / pod red. Aleksander Szwichtenberga, Włodzimierza Delugi.
Rodzaj materiału:
TekstRekordy analityczne (zawartość): Pokaż rekordy analityczneSzczegóły wydania: Koszalin : Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2000.Opis: 343 s. : rysTematy: Streszczenie: Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Książka
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 58095 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Dane z autopsji.
Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.
