Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych / (Rekord nr 5647)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01364nam a2200241 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne BPP
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne BPK
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20160607110622.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 151012s2000 pl a f |000 0 pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 339.138
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 338.48
100 ## - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa SZWICHTENBERG, Aleksander.
Lata pracy 1996 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Turystyki
245 ## - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności pod red. Aleksander Szwichtenberga, Włodzimierza Delugi.
260 ## - STREFA ADRESU WYDAWNICZEGO
Miejsce wydania Koszalin :
Nazwa wydawcy/dystrybutora Wydaw. Uczelniane Politechniki Koszalińskiej,
Data publikacji, dystrybucji/powstania dokumentu 2000.
300 ## - STREFA OPISU FIZYCZNEGO
Objętość 343 s. :
Inne cechy fizyczne rys.
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Książka zawiera publikacje autorskie przedstawione na ogólnopolskiej konferencji zorganizowanej przez Wydział Ekonomii i Zarządzania Politechniki Koszalińskiej na temat: "Rola marketingu w rozwoju regionów turystycznych" (listopad 2000 r.). Celem konferencji była wymiana poglądów przedstawicieli nauki i praktyki na temat działalności marketingowej prowadzonej w środowiskach lokalnych, regionalnych oraz w przedsiębiorstwach turystycznych.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Turystyka.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing.
700 ## - HASŁO DODATKOWE - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa DELUGA, Włodzimierz.
Lata pracy 1993 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Wydział Ekonomii i Zarządzania,
Wydział Katedra Marketingu i Badań Rynkowych
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Książka
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 58095 Książka
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW