Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku = Role of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market /
WOŹNIAK, Barbara. Politechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu, Katedra Marketingu 1993 - .
Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku = Role of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market / Barbara Woźniak. - 1997.
Dane z autopsji.
Promocja to marketingowe oddziaływanie przedsiębiorstw na klientów i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu im informacji, obietnic oraz zachęt, skłaniających do kupowania oferowanych produktów, jak również wytwarzających przychylną opinię o samych przedsiębiorstwach.
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność.
Promocja handlowa.
Marketing.
339.138
Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku = Role of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market / Barbara Woźniak. - 1997.
Dane z autopsji.
Promocja to marketingowe oddziaływanie przedsiębiorstw na klientów i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu im informacji, obietnic oraz zachęt, skłaniających do kupowania oferowanych produktów, jak również wytwarzających przychylną opinię o samych przedsiębiorstwach.
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność.
Promocja handlowa.
Marketing.
339.138
