Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku = Role of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market /

WOŹNIAK, Barbara. Politechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu, Katedra Marketingu 1993 - .

Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku = Role of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market / Barbara Woźniak. - 1997.

Dane z autopsji.

Promocja to marketingowe oddziaływanie przedsiębiorstw na klientów i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu im informacji, obietnic oraz zachęt, skłaniających do kupowania oferowanych produktów, jak również wytwarzających przychylną opinię o samych przedsiębiorstwach.


Przedsiębiorstwo - konkurencyjność.
Promocja handlowa.
Marketing.

339.138
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW