Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku = (Rekord nr 3944)

Szczegóły MARC
000 -ETYKIETA REKORDU
podpole kontrolne o stałej długości 01309nab a2200241 i 4500
001 - NUMER KONTROLNY REKORDU
podpole kontrolne BPP
003 - IDENTYFIKATOR NUMERU KONTROLNEGO REKORDU
podpole kontrolne BPK
005 - DATA OSTATNIEJ MODYFIKACJI REKORDU
podpole kontrolne 20151008122306.0
008 - POLE O STAŁEJ DŁUGOŚCI - DANE KONTROLNE
podpole kontrolne o stałej długości 151008s1997 pl | | |000 ||pol
040 ## - ŹRÓDŁO KATALOGOWANIA
Instytucja, która utworzyła rekord BPK
041 ## - KOD JĘZYKA
Kod języka tekstu pol
Kod języka streszczenia lub abstraktu eng
080 ## - UNIWERSALNA KLASYFIKACJA DZIESIĘTNA - UKD
UKD 339.138
100 ## - NAZWA OSOBOWA
Nazwa osobowa WOŹNIAK, Barbara.
Lata pracy 1993 - .
Instytucja Politechnika Koszalińska - Instytut Zarządzania i Marketingu,
Wydział Katedra Marketingu
245 ## - TYTUŁ/ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Tytuł Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku =
Ciąg dalszy tytułu Role of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market /
Pozostałe elementy strefy tytułu i oznaczenia odpowiedzialności Barbara Woźniak.
260 ## - STREFA ADRESU WYDAWNICZEGO
Data publikacji, dystrybucji/powstania dokumentu 1997.
500 ## - UWAGI OGÓLNE
Tekst uwagi Dane z autopsji.
520 ## - UWAGA DOTYCZĄCA TREŚCI DOKUMENTU
Analiza dokumentacyjna, adnotacja itp. Promocja to marketingowe oddziaływanie przedsiębiorstw na klientów i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu im informacji, obietnic oraz zachęt, skłaniających do kupowania oferowanych produktów, jak również wytwarzających przychylną opinię o samych przedsiębiorstwach.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Przedsiębiorstwo - konkurencyjność.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Promocja handlowa.
650 #0 - HASŁO PRZEDMIOTOWE W FORMIE NAZWY OGÓLNEJ LUB JEDNOSTKOWEJ
Nazwa ogólna lub geograficzna Marketing.
773 ## - TYTUŁ DOKUMENTU MACIERZYSTEGO
Wyrażenie wprowadzające W :
Tytuł Prace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. -
Informacje dotyczące relacji 1997, nr 2, s. 75-88
942 ## - HASŁO DODATKOWE - ELEMENTY(KOHA)
Typ dokumentu Artykuł
Schemat klasyfikacji Uniwersalna klasyfikacja dziesiętna
Egzemplarze
Wycofany Zagubiony Uszkodzony Dostępność Lokalizacja stała Lokalizacja bieżąca Sygnatura Typ dokumentu
      Dostępny Bibliografia Prac Pracowników - BPK Bibliografia Prac Pracowników - BPK 0102 Artykuł
© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW