Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Rola promocji w funkcjonowaniu przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku = Role of promotion in the functioning of enterprises on the competitive market / Barbara Woźniak.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Szczegóły wydania: 1997.Tematy: W: Prace Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Koszalińskiej : Problemy ekonomiczno-strukturalne w procesie transformacji systemowej : Materiały seminarium naukowego. - 1997, nr 2, s. 75-88Streszczenie: Promocja to marketingowe oddziaływanie przedsiębiorstw na klientów i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu im informacji, obietnic oraz zachęt, skłaniających do kupowania oferowanych produktów, jak również wytwarzających przychylną opinię o samych przedsiębiorstwach.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)
Egzemplarze
Typ dokumentu Obecna biblioteka Sygnatura Status Termin zwrotu Kod kreskowy
Artykuł Artykuł Bibliografia Prac Pracowników - BPK 0102 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) Nie można wypożyczyć

Dane z autopsji.

Promocja to marketingowe oddziaływanie przedsiębiorstw na klientów i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu im informacji, obietnic oraz zachęt, skłaniających do kupowania oferowanych produktów, jak również wytwarzających przychylną opinię o samych przedsiębiorstwach.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW