Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Marketingowe kształtowanie zachowań nabywców w sklepach detalicznych = Marketing creation of custormers' habits in retail sales outlets / Barbara Woźniak.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Tematy: W: Szanse i wyzwania współczesnego marketingu : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi i Jacka Chotkowskiego. - s. 27-39Streszczenie: W pracy podjęto problem oceny wpływu działań merchandisingowych wybranych placówek handlu detalicznego na zachowania nabywcze klientów. Dokonano analizy porównawczej działań marketingowych dwóch popularnych sieci detalicznych - supermarketów i sklepów dyskontowych, które z powodzeniem funkcjonują na rynku lokalnym, posiadając stałe, zadowolone grono klientów.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

W pracy podjęto problem oceny wpływu działań merchandisingowych wybranych placówek handlu detalicznego na zachowania nabywcze klientów. Dokonano analizy porównawczej działań marketingowych dwóch popularnych sieci detalicznych - supermarketów i sklepów dyskontowych, które z powodzeniem funkcjonują na rynku lokalnym, posiadając stałe, zadowolone grono klientów.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW