Ocena wstępnego postrzegania reklamy prasowej samochodów marki FIAT / Andrzej Wiśniewski, Patrycjusz Zarębski, Borys Storch.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł: - Assessment of preliminary press advertisement reception of car FIAT
- Słupskie Forum Motoryzacji (6 ; 2003 ; Słupsk, Polska)
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Rozdział
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 97856 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
W artykule zawarto istotną kwestię przestrzegania reklamy prasowej przez czytelników z ukazaniem istoty przekazu zawartego w tej reklamie. Skupiono się na ogłoszeniach reklamowych samochodów osobowych marki Fiat ze względu na przodującą pozycje w sprzedaży aut na rynku polskim.
