Logo BPK

Bibliografia Prac Pracowników

Politechniki Koszalińskiej

Widok standardowy Widok MARC Widok ISBD

Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta / Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio.

Autor: Rodzaj materiału: ArtykułArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł:
  • Management of internal marketing : creating the desired level of customer service
Tematy: W: Marketing terytorialny : konkurencyjność regionów, przedsiębiorstw a ochrona środowiska : praca zbiorowa / pod red. Włodzimierza Delugi, Joanny Dyczkowskiej. - s. 167-187Streszczenie: Artykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.
Twoja ocena
    średnia ocena: 0.0 (0 głosów)

Dane z autopsji.

Artykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.

© 2014 Biblioteka Politechniki Koszalińskiej :: BIBLIOGRAFIA PRAC PRACOWNIKÓW