Zarządzanie marketingiem wewnętrznym : kształtowanie pożądanego poziomu obsługi klienta / Ewa Dłubakowska-Puzio, Kamil Puzio.
Rodzaj materiału:
ArtykułJęzyk: polski Język streszczenia: angielski Inny tytuł: - Management of internal marketing : creating the desired level of customer service
| Typ dokumentu | Obecna biblioteka | Sygnatura | Status | Termin zwrotu | Kod kreskowy | |
|---|---|---|---|---|---|---|
Artykuł
|
Bibliografia Prac Pracowników - BPK | 97937 (Przeglądaj półkę(Otwórz poniżej)) | Nie można wypożyczyć |
Zakończ przeglądanie półki (Zakończ przeglądanie półki)
Dane z autopsji.
Artykuł poświęcony jest procesowi zarządzania marketingiem w hotelarstwie ze szczególnym uwzględnieniem marketingu wewnętrznego. Autorzy pragnęli ukazać jaką rolę odgrywają prawidłowe relacje personalne w przedsiębiorstwie w kształtowaniu poziomu zadowolenia gości hotelowych. Celem artykułu było, zasugerowanie w obszarze marketingu wewnętrznego możliwych uniwersalnych rozwiązań dla dwóch spośród sześciu istotnych działów w hotelu, takich jak kierownictwo i dział marketingu.
